Platobné a dopravné podmienky
Objednávky z nášho internetového obchodu je možné uhradiť následujúcimi spôsobmi:
- V hotovosti pri osobnom odbere
Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí v našej predajni. - V hotovosti pri doručení (dobierka)
Celkovú sumu za tovar uhradíte až pri preberaní zásielky. Za dobierku účtujeme poplatok 1,30 EUR.
Objednaný tovar doručujeme následovnými spôsobmi:
- OSOBNÝ ODBER
Po skompletizovaní Vašej objednávky Vás budeme skontaktovať telefonicky alebo zmenou stavu objednávky na "Pripravený na osobný odber", kedy si môžete vyzdvihnúť Váš objednaný tovar. - SLOVENSKÁ POŠTA - Cena: 4,50 €
Cena zahŕňa poštovné, balné neúčtujeme. Tovar Vám zašleme ihneď po skompletizovaní na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Ihneď po zaslaní tovaru Vás informujeme prostredníctvom e-mailu zmenou stavu Vašej objednávky na "Tovar odoslaný". Stav objednávky je možné zistiť aj po prihlásení sa do internetového obchodu po kliknutí na "Prehľad objednávok". - PACKETA (ZÁSIELKOVŇA) - Cena: 3,50 €
Zásielkovňa je logistická spoločnosť, ktorá prevádzkuje výdajné miesta po celom Slovensku, v Čechách a iných krajinách EU. Môžu sa nachádzať v rôznych kamenných predajniach, kaviarňach či obchodných centrách. Kompletný zoznam všetkých výdajných miest nájdete na tomto odkaze. V košíku si zvolíte jedno zo stoviek výdajných miest a hneď ako bude zásielka pripravená k výdaju, príde Vám SMS a e-mail s heslom, na ktoré bude zásielka vydaná. Štandardne sú zásielky doručované na druhý deň a počkajú na výdajnom mieste 7 dní. Pomocou trasovacieho čísla, ktoré obdržíte na e-mail, môžete sledovať vašu zásielku TU. Môžete si predĺžiť úložnú dobu zásielky až na 21 dní alebo prezradíte heslo komukoľvek komu veríte a on vyzdvihne zásielku za Vás. Nemusíte celý deň doma čakať na kuriéra, zásielku si vyzdvihnete vtedy, keď sa Vám to bude hodiť. Navyše si môžete doručený tovar priamo na výdajnom mieste rozbaliť a prípadne vrátiť späť, ak Vám z nejakého dôvodu nebude vyhovovať.
Doručenie pri objednávkach nad 150 € je zadarmo!
Pri spôsobe doručenia kuriérom, Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať pred doručením zásielky. Pri doručení ste povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky treba následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení poprosím bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca. V prípade škody je potrebné spísať pri doručení balíka zápisnicu o škodovej udalosti. K prerokovaniu nároku na odškodnenie treba uviesť číslo balíka a priložiť doklady o obsahu balíka a popis škody s finančným nárokom.